Procesy obsługi
zasobów rzeczowych
Model licencji
Ewidencja środków trwałych
Obszar roboczy Kartoteka środków służy do wprowadzania, przeglądania, redagowania danych o środkach trwałych i niskocennych. Z tego obszaru można też naliczać amortyzację oraz wprowadzać dokumenty zmieniające wartość lub właściwości środków trwałych.

Program dostępny w systemach:
Funkcji programu: Ewidencja środków trwałych
- Rejestracja środka trwałego
- Rejestracja środka niskocennego
- Uproszczona rejestracja środka
- Dodatkowa klasyfikacja środków
- Nowa klasyfikacja środków trwałych
- Źródła finansowania
- Rejestracja ulg dla środka
- Druk kodu kreskowego środka
- Rejestracja tabeli zużycia
- Obliczanie amortyzacji
- Amortyzacja jednorazowa fabrycznie nowych środków trwałych
Raporty
-
Zapytania SQL – środki trwałe
-
Zestawienia z kartotek środków
Dokumenty
- Rejestracja dokumentów przyjęcia OT
- Rejestracja dokumentów wartościowych środków
- Rejestracja dokumentów innych zmian
- Dokumenty zmiany właściwości
Przeglądanie
- Przeglądanie środków trwałych
- Przeglądanie środków niskocennych
- Przeglądanie kartoteki uproszczonej
- Przegląd środków wg klasyfikacji
- Przeglądanie środków zbytych w grupie
Program dostępny w systemach:

Program dostępny w systemach:
Rozliczenia amortyzacji i zmian wartości środków trwałych
System umożliwia obliczenie i usunięcie amortyzacji dla jednego środka trwałego lub dla wszystkich środków w firmie. W przypadku naliczania amortyzacji dla środków, dla których nie naliczano jeszcze amortyzacji w poprzednich okresach, system automatycznie naliczy amortyzację we wszystkich okresach poprzedzających bieżący.
Inwentaryzacja zasobów rzeczowych
Funkcje zawarte w obszarze Inwentaryzacje środków ułatwiają przeprowadzenie spisu z natury. System pozwala na elastyczne wykonanie inwentaryzacji, zgodnie z potrzebami danej organizacji.
Program dostępny w systemach:
Funkcji programu: Inwentaryzacja zasobów rzeczowych
-
Utworzenie arkuszy spisowych środków
-
Wprowadzanie pozycji arkuszy spisowych środków
-
Import arkuszy z natury
-
Utworzenie dokumentów poinwentaryzacyjnych środków
-
Przeglądanie inwentaryzacji środków
Program dostępny w systemach:

Program dostępny w systemach:
Obsługa remontów i zgłoszeń napraw
Dziedzina Remonty wesprze zarządzanie flotą samochodów, parkiem maszynowym lub inne zasoby wymagające zapewnienia bezproblemowej pracy, lub szybkiej reakcji na awarie.
Funkcji programu: Remonty i naprawy
-
Przegląd zgłoszeń remontowych
-
Rejestracja zgłoszenia remontowego
-
Weryfikacja zgłoszenia remontowego
-
Realizacja zgłoszenia remontowego
-
Zamknięcie zgłoszenia remontowego
-
Rejestracja przebiegu remontowego
-
Przegląd zgłoszeń własnych
-
Zestawienia zgłoszeń remontowych
-
Zapytania SQL zgłoszeń remontowych
-
Wsparcie w przeglądach cyklicznych zasobów
Program dostępny w systemach:
Rozwiązanie jest propozcyją zestawu predefiniowanych procesów biznesowych. System jest dostosowywany, paramentryzowany jak również modyfikowany na potrzeby klienta indywidualnie na bazie analizy wdrożeniowej i procesów zachodzących w firmie.
Poznaj opinie naszych klientów
Referencje

„Współpraca z szefem projektu, który jest kompetentny i odpowiedzilany jest prawdziwą przyjemnością. „
Piotr Cynkier – Dyrektor finansowy

„Controlling pozwala nam z dużą dokładnością analizować koszty związane z funkcjonowaniem aut (np. opłaty serwisowe, pierwsze tankowanie, opłaty parkingowe), dzięki czemu możemy uzyskiwać dokładane informacje na temat rentowności poszczególnych grup samochodów. Opierając się na tych „twardych” danych, będziemy mogli podejmować bardziej trafne decyzje związane z zakupem kolejnych aut”
Hanna Szucka
Główny Księgowy

„System pozwala nam w krótkim czasie generować raporty w różnych przekrojach, zgodnie z naszymi potrzebami. Dzięki temu zwiększyliśmy możliwości bieżącej kontroli sytuacji (nansowej spółki oraz usprawniliśmy sprawozdawczość „
Jolanta Wysoczyńska
Kierownik Zespołu Rachunkowości
Zarządczej w Departamencie Rachunkowości Zarządczej i Audytu
Wewnętrznego

„System z powodzeniem został dostosowany do dużych zmian organizacyjnych, jakie towarzyszyły wydzieleniu w naszych strukturach centrum finansowego, które obecnie obsługuje finanse Grupy. Wersja wielooddziałowa umożliwia nam wygodny i szybki dostęp do danych pochodzących z różnych obszarów działalności, dotyczących zarówno wyników całej Grupy, jak i poszczególnych oddziałów.”
Tadeusz Marczak
Główny Księgowy
Inne rozwiązania finansowo–księgowych
Poznaj kompleksowy system ERP
Umów się na prezentację lub zapytaj o szczegóły
Jeżeli zainteresował Cię nasz produkt lub chcesz uzyskać więcej informacji, skorzystaj z formularza lub zadzwoń. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i po zebraniu informacji będzie mógł podać Ci szacunkowy koszt wdrożenia.
Zapytania ofertowe
+48 728 325 752
doradca@assecobs.pl
Hotline dla klientów
+48 227 028 974
Adres siedziby Macrologic ERP
Asseco Business Solutions
ul. Adama Branickiego 13
02-972 Warszawa
Adres centrali Asseco Business Solutions
Asseco Business Solutions
ul. Konrada Wallenroda 4c
20-607 Lublin
www.facebook.com
www.linkedin.com
www.assecobs.pl
Polityka prywatności
© 2019 Asseco Business Solutions. All rights reserved.