Businesslink by Asseco
Zadaniem platformy Businesslink jest wsparcie procesów biznesowych zachodzących pomiędzy firmą oraz jej kontrahentami. Rozwiązanie m.in. usprawnia i redukuje koszt dystrybucji dokumentów do odbiorców.

Wychodząc naprzeciw potrzebom zgłaszanym przez użytkowników systemu Merit ERP by Asseco, stworzyliśmy platformę Businesslink, której głównym zastosowaniem jest wsparcie procesów biznesowych zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwem oraz jego kontrahentami poprzez stworzenie możliwości udostępniania dokumentów na dedykowanej platformie.
Dyrektor działu ds. oprogramowania, pion Macrologic ERP.
Ekspert do spraw oprogramowania i rozwiązań IT.
Niższy koszt inwestycji
Rozwiązanie pracuje w oparciu o integrację z użytkowanym systemem ERP. Integracja obydwu rozwiązań jest prosta, nie wymaga przeprowadzenia dodatkowego wdrożenia i nie wiąże się z ponoszeniem kosztów inwestycyjnych.
Integracja
Businesslink pozwala usprawnić i znacząco zredukować koszt dystrybucji dokumentów do odbiorców, poprawić płynność finansową i zwiększyć bezpieczeństwo wymiany informacji z partnerami.
Dystrybucja dokumentów do odbiorców
Jednym z obszarów, który wspiera Businesslink, jest proces dystrybucji dokumentów. Dzięki temu wystawca dokumentu nie musi używać tradycyjnych metod dystrybucji w celu dostarczenia dokumentu do odbiorcy. Integrując użytkowany system ERP z usługą Businesslink, dostarczenie dokumentu do platformy i jego udostępnienie odbiorcy, zajmuje tylko kilka sekund.
O fakcie wystawienia dokumentu odbiorca jest informowany np. poprzez wiadomość e-mail lub poprzez wiadomość SMS.
Za pośrednictwem dedykowanego portalu internetowego, odbiorcy mają stały dostęp do wystawionych dokumentów bieżących i archiwalnych.
Odbiorcy mogą pobierać załączniki dokumentów. Informacja o każdym pobraniu jest zapamiętywana w usłudze i przekazywana zwrotnie do systemu ERP nadawcy.
Dla odbiorców portal Businesslink oferuje możliwość wykonania szybkiej płatności za fakturę, z poziomu podglądu dokumenty (integracja z usługą PayU).

Możliwość administrowania usługą Businesslink
Wykupując usługę Businesslink, klient otrzymuje szeroki zakres możliwości administrowania nią, w tym m.in.:
- opcję udostępnienia odbiorcom faktur możliwości dokonania płatności online przy wykorzystaniu platformy PayU
- możliwość włączenia powiadomień SMS o pojawieniu się nowej faktury do pobrania
- możliwość definiowania adresu oraz nazwy nadawcy dla powiadomień e-mail generowanych przez platformę Businesslink
- możliwość pobrania przez odbiorcę powiadomienia dokumentu bezpośrednio z wiadomości
e-mail (bez konieczności logowania) - możliwość sterowania okresem przez jaki link z powiadomienia będzie aktywny
Platforma chmurowa Businesslink – platforma jako usługa
Dostęp do Businesslink dostarczany jest w formie usługi abonamentowej, która polega na korzystaniu z platformy przez sieć internetową oraz powszechnie dostępne przeglądarki internetowe. Dzięki temu usługa może być udostępniona rozproszonym użytkownikom końcowym i nie wymaga instalacji na komputerze klienckim. Wystarczy zalogować się z jakiegokolwiek komputera z dostępem do Internetu, aby zacząć korzystać z platformy Businesslink.

Umów się na prezentację lub zapytaj o szczegóły
Jeżeli zainteresował Cię nasz produkt lub chcesz uzyskać więcej informacji, skorzystaj z formularza lub zadzwoń. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i po zebraniu informacji będzie mógł podać Ci szacunkowy koszt wdrożenia.
Zapytania ofertowe
+48 728 325 752
doradca@assecobs.pl
Hotline dla klientów
+48 227 028 974
Adres siedziby Macrologic ERP
Asseco Business Solutions
ul. Adama Branickiego 13
02-972 Warszawa
Adres centrali Asseco Business Solutions
Asseco Business Solutions
ul. Konrada Wallenroda 4c
20-607 Lublin
www.facebook.com
www.linkedin.com
www.assecobs.pl
Polityka prywatności
© 2019 Asseco Business Solutions. All rights reserved.